A párizsi autószalonon lesz a Yaris GR Sport világpremierje, amit a limitált szériás Yaris GRMN izomautó ihletett, ám a Bridgestone Potenza abroncsait hibridhajtás pörgeti.
A Toyota 2017-ben visszatért a Rally Világbajnokságra, és ez vezetett a teljesítmény-orientált Yaris GRMN megszületéséhez. A kocsi olyan sikert aratott, hogy a 400 darabos szériáját már jóval azelőtt felvásárolták az autórajongók, hogy az utcai sportautó megjelent volna a márkakereskedésekben.
A GR Sport pedig igyekszik hasonlítani a GRMN-re. A Yarison végrehajtott módosítások elsősorban a futóművel érintik: a Sachs Performance lengéscsillapítók ugyanazok, mint a GRMN modellben, és a mérnökök az üreges stabilizátor rudat is tömör szerkezetre cserélték, hogy növeljék a merevségét. A sportos kiállású autó hasmagasságát a sima Yarishoz képest 11 milliméterrel csökkentették, és a 17 hüvelykes öntött alumínium keréktárcsákon ugyanazok a Bridgestone Potenza RE50 205/45R17 gumiabroncsok feszülnek, mint a GRMN kerekein.
A kizárólag ötajtós karosszériával készülő GR Sportot ugyanakkor a Yaris standard 1,5 literes hibrid rendszere hajtja. A karosszéria azonban a kéttónusú, fekete tetős fényezéssel, a cápauszony-antennával és a hátsó légterelővel GRMN-t idézi. Feketék az ajtók külső védőelemei, a méhsejtmintás hűtőrács, a tükörburkolatok és a ködfényszórók keretei is. A GR Sport egyedi fényszórókat kap, és az utasteret is fekete elemek díszítik.