Azért a szentséggyalázásnak is van határa! Képzeljék, a kaliforniai Monterey Car Week alkalmával kiállítottak egy olyan Carrerát, amibe egy megháborodott bűnelkövető nem átallott 4800 köbcentis Chevy small block V-hatost rakatni. Ez több mint bűntény, ez a szakralitás megsértése, olyan cselekmény, ami sérti minden igazi autós nemesebb érzelmeit.
Szerencsére bemutattak gyönyörű és eredeti állapotban lévő sok évtizedes modelleket is, és egy igazi rally 911-est is. Ez azért nem volt valami megkímélt állapotban, látszik rajta – különösen a nagyított képen –, hogy a Michelin abroncs előtt kicsit lóg a lemez. De hát ez, vagyis a rally ilyen játék, nemigen vigyázhatunk a veteránra. Ahogy Ian Malcolm olyan találóan mondta a Jurassic Parkban: ha menni kell, hát menni kell. És a Porsche tud menni, ha kell.
Aztán van itt egy másik Carrera is, ami elején egy különleges lökhárítót látunk, ami nem a szélcsatornának köszönheti létrejöttét. A hetvenes években azért szereltek ilyen lökhárítókat a drágább autókra, mert azok 15-20 kilométeres sebességig elnyelték az ütközési energiát. Képünkön is jól látható oldalt a gumiharmonika: na, az a gyűrődő zóna.