Az hogy mennyire sportkocsi volt azt az mutatja hogy az USA-ban ugyanúgy kitiltották a versenypályákról mint a cobrát kategóriában nem tudtak mit indítani ellene.A korabeli Porschékat is megette.
A 60-s években, és a 70-es évek elején a nemzetközi versenyeken a csehszlovák Czetka uralta a mezőnyt. Ennek nemcsak az erős, nyomatékos és strapabíró motor volt az oka, hanem a kiváló minőségű, szintén csehszlovákiai Barum gumik. Sok nagy versenycsapat szívesen vásárolta a Barumot.
@Medgar: 148ezer elektromos autót? :)))) Aligha.
Pedig ugye ezeknek a gyártóknak van kapacitása, tudása (állítólag), és tőkéje, csak épp akkumulátoruk nincs, ezért a Tesla a piacvezető az elektromos autók terén.
A Tesla versenytársa nem a németek, hanem a Kínaiak, esetleg a Nissan-Renault, merthogy Európában ezekből fut a legtöbb elektromos, mivel megtalálták azt a piaci rést amit a Tesla nem fedett le. Németeknek csak pár kézzel összerakott bemutató darabja van villanyból.
Mindezek mellett elég vicces amikor kijönnek egy olyan Mercivel, vagy Audival ami nyomába sincs a Teslának se árban, se teljesítményben, és verik a mellüket, hogy ez a Teslagyilkos.
Igazság meg az, hogy egy autó kaszniba egy erős villanymotort és jó nagy akkut minden hülye be tud építeni, de amíg a Tesla saját gyártású akkujai jóval olcsóbbak és jóval nagyobb teljesítményűek, addig esélyük sincs labdába rúgni a Teslagyilkosoknak a Tesla saját játékában.
Persze nagyon fasza kocsiszekrényt tudnak gyártani a németek, jobbat is mint a Tesla, de nézd meg a Mercit, még mindig az elavult belsőégésű motorra hasonlító hajtás elrendezést erőltetik. Akkor most nézd meg a Tesláét. Egyszerűen nem foglal helyet, minden a futóműben és az alvázban van, és jóval egyszerűbb (olcsóbb/megbízhatóbb)
Német autógyárak hihetetlen tapasztalata és arroganciája emlékeztet arra amikor megjelent az első iPhone, és a Nokia nem tudta felvenni a lépést.
Vagy pl. mutass egy német elektronikai gyárat? Mindegyiket Samsungnak, LG-nek vagy valami kínainak hívják.
Az Audinak tényleg semmi keresnivalója van Pebble Beachen. Elit oldtimerekben nem játékos, a legjobb formatervezői (Silva, Eggert) meg ott hagyták a céget.
Maga a tanulmány sem valami nagy szám, sok különbet láttam már tőlük (pl E-tron Detroit concept)
Az Audi kapacitásával ez nem egy kesztyű hanem egy pille papír-zsebkendő, ehhez képest a Tesla Roadster holdra lövése saját úrhajóval akkora pofon mintha Musk a teljes hagyományos autóipart szájbakente volna egy acél lovagi kesztyűvel. Nem üt ki vele senkit, de GM Toyota vagy a VW marketingesei aznap este alighanem elbúcsúztak az az évre tervezett bónusztól...
Az Audi hátulja iszonyú ocsmány. Tetten érhető az a kényszeres elcsúfítás, ami valahogy mindig kötelezően megjelenik az elektromos autóknál (a Tesla kivételével persze)
Valamiért jóleső érzés fikázni az Audit...
Hogy a TESLA-nak leáldozik-e az leginkább Musk-on múlik.
Még néhány ilyen hülye bejelentés, hogy kivásárolja magát a tőzsdéről, és tényleg leáldozik...
A Model3 piaci bevezetése finoman szólva nem egy sikertörténet.
Az Audi köszöni szépen elvan, nem igazán szorul az amerikai piacra.
Ez persze nem jelenti, hogy a sok szar amerikai antiautó között ne lenne keresnivalója...
Dizájn szempontból a Tesla sokkal koherensebb, letisztultabb, az Audi egy kissé erőltetetten futurisztikus akar lenni, sok eltúlzottan hatásvadász részlettel. És ráadásul csak egy koncepció, míg a Tesla már a második generációs szériagyártásnál tart hamarosan.
Amúgy bírom, hogy időről időre jönnek a hírek, hogy hű, most aztán leáldozott a Teslának, mert ez vagy az a nagy autógyártó kihozott egy koncepciót. És mindig nagyjából ennyiben maradt a dolog, miközben a Tesla szériagyártások elárasztják a piacot. Tudtommal ebben az évben a Tesla a saját osztályában az USA-ban több autót adott el, mint bármelyik a 3 nagy németből. Ehhez képest még mindig csak koncepciókat mutogatnak, a gyártásére új tt modelljeik meg kb. azt tudják, amit a Tesla már 3 éve megcsinált. cleantechnica.com/2018/07/28/tesla-model-3-sales-vs-small-midsize-luxury-car-sales-usa-tesla-now-crushing-the-competition/
Jó, hogy nem azt hozza fel, hogy ennek is négy kereke van ,ezt is lopták ! Azt írja ."A kormánykerék a Mercedes-Benz S Class másolata", miért mert kerek ???? Nem is hasonlít rá.
Ilyen szintű hasonlóságok minden új autón vannak.
Abroncsfüggők
Utolsó kommentek:
abarthpower 2021.08.11. 11:50:13
Bejegyzés: Tuningolt zsömle – Fiat Abarth 1000 TCR
lajcsi1975 2018.10.12. 23:02:43
Bejegyzés: A világ legnagyobb abroncsa
butsi77 2018.10.11. 13:38:17
Bejegyzés: A világ legnagyobb abroncsa
GGy 2018.10.11. 13:11:47
Bejegyzés: A világ legnagyobb abroncsa
Kopasz Szuzukis 2018.09.28. 08:34:19
Bejegyzés: Easy rider - Barum abroncs volt Wyatt motorján?
jobbal 2018.09.18. 12:27:52
Bejegyzés: Megérkezett Malajziába a tavaly bemutatott BMW 6 GT legelső példánya
NLQ 2018.09.10. 09:07:23
Bejegyzés: Az Audi kesztyűt dobott a Teslának
Donor 2018.09.09. 10:53:32
Pedig ugye ezeknek a gyártóknak van kapacitása, tudása (állítólag), és tőkéje, csak épp akkumulátoruk nincs, ezért a Tesla a piacvezető az elektromos autók terén.
A Tesla versenytársa nem a németek, hanem a Kínaiak, esetleg a Nissan-Renault, merthogy Európában ezekből fut a legtöbb elektromos, mivel megtalálták azt a piaci rést amit a Tesla nem fedett le. Németeknek csak pár kézzel összerakott bemutató darabja van villanyból.
Mindezek mellett elég vicces amikor kijönnek egy olyan Mercivel, vagy Audival ami nyomába sincs a Teslának se árban, se teljesítményben, és verik a mellüket, hogy ez a Teslagyilkos.
Igazság meg az, hogy egy autó kaszniba egy erős villanymotort és jó nagy akkut minden hülye be tud építeni, de amíg a Tesla saját gyártású akkujai jóval olcsóbbak és jóval nagyobb teljesítményűek, addig esélyük sincs labdába rúgni a Teslagyilkosoknak a Tesla saját játékában.
Persze nagyon fasza kocsiszekrényt tudnak gyártani a németek, jobbat is mint a Tesla, de nézd meg a Mercit, még mindig az elavult belsőégésű motorra hasonlító hajtás elrendezést erőltetik. Akkor most nézd meg a Tesláét. Egyszerűen nem foglal helyet, minden a futóműben és az alvázban van, és jóval egyszerűbb (olcsóbb/megbízhatóbb)
Német autógyárak hihetetlen tapasztalata és arroganciája emlékeztet arra amikor megjelent az első iPhone, és a Nokia nem tudta felvenni a lépést.
Vagy pl. mutass egy német elektronikai gyárat? Mindegyiket Samsungnak, LG-nek vagy valami kínainak hívják.
Bejegyzés: Az Audi kesztyűt dobott a Teslának
Ződ2000 · http://egzostive.com 2018.09.08. 21:35:56
Maga a tanulmány sem valami nagy szám, sok különbet láttam már tőlük (pl E-tron Detroit concept)
Az Audi kapacitásával ez nem egy kesztyű hanem egy pille papír-zsebkendő, ehhez képest a Tesla Roadster holdra lövése saját úrhajóval akkora pofon mintha Musk a teljes hagyományos autóipart szájbakente volna egy acél lovagi kesztyűvel. Nem üt ki vele senkit, de GM Toyota vagy a VW marketingesei aznap este alighanem elbúcsúztak az az évre tervezett bónusztól...
Bejegyzés: Az Audi kesztyűt dobott a Teslának
efi 2018.09.08. 21:29:25
Bejegyzés: Az Audi kesztyűt dobott a Teslának
röf 2018.09.08. 20:58:39
Hogy a TESLA-nak leáldozik-e az leginkább Musk-on múlik.
Még néhány ilyen hülye bejelentés, hogy kivásárolja magát a tőzsdéről, és tényleg leáldozik...
A Model3 piaci bevezetése finoman szólva nem egy sikertörténet.
Az Audi köszöni szépen elvan, nem igazán szorul az amerikai piacra.
Ez persze nem jelenti, hogy a sok szar amerikai antiautó között ne lenne keresnivalója...
Bejegyzés: Az Audi kesztyűt dobott a Teslának
Medgar 2018.09.08. 19:18:30
Bejegyzés: Az Audi kesztyűt dobott a Teslának
filmxdd 2018.09.08. 18:33:25
Bejegyzés: Az Audi kesztyűt dobott a Teslának
fifibá55 2018.09.08. 18:33:09
Bejegyzés: Az Audi kesztyűt dobott a Teslának
Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2018.09.08. 13:53:29
Amúgy bírom, hogy időről időre jönnek a hírek, hogy hű, most aztán leáldozott a Teslának, mert ez vagy az a nagy autógyártó kihozott egy koncepciót. És mindig nagyjából ennyiben maradt a dolog, miközben a Tesla szériagyártások elárasztják a piacot. Tudtommal ebben az évben a Tesla a saját osztályában az USA-ban több autót adott el, mint bármelyik a 3 nagy németből. Ehhez képest még mindig csak koncepciókat mutogatnak, a gyártásére új tt modelljeik meg kb. azt tudják, amit a Tesla már 3 éve megcsinált.
cleantechnica.com/2018/07/28/tesla-model-3-sales-vs-small-midsize-luxury-car-sales-usa-tesla-now-crushing-the-competition/
Bejegyzés: Az Audi kesztyűt dobott a Teslának
Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.09.08. 11:16:10
Nem valami bazinagy Angol autóra?:))
Bejegyzés: Az orosz Frankenstein autó
dreamhotep 2018.09.06. 16:15:59
Bejegyzés: Az orosz Frankenstein autó
eastern 2018.09.06. 12:59:52
Még csak nem is hasonlít. Legalábbis nem jobban mint bármelyik két gyártó ugyanazt a trendet követő típusa.
Bejegyzés: Az orosz Frankenstein autó
József Körmendy 2018.09.05. 17:21:47
Ilyen szintű hasonlóságok minden új autón vannak.
Bejegyzés: Az orosz Frankenstein autó
szekőcei 2018.08.29. 08:43:58
youtu.be/gSWZi0Rygzc
Bejegyzés: Toyo Proxes abroncson verseng a Teslával a Kalasnyikov