Az USA nyugati partvidékén, Washington államban van egy custom bike műhely, a Droog Moto, ami arról ismert, hogy az általuk kiválasztott alapmotorokból ilyen zord bringákat faragnak.
Erről a munkájukról se sokan mondanák meg, hogy eredetileg egy áramvonal idomokkal szépen ellátott Triumph Daytona 675 volt. Max Droog, a műhely tulaja azért választotta ki, mert beleszeretett a 12 500-nál 14 lóerőt leadó brit háromhengeresbe, a 12 szelepbe, az elektronikus multipoint benzin-befecskendezésbe, no meg abba, hogy a bringa száraz súlya csupán 165 kiló.
Szóval Max lehántott róla minden nélkülözhetőt, felrakta a Droog Moto tankját, és – hogy még meghökkentőbb legyen a scrambler – Michelin Anakee Wild terepabroncsok közül előre is a hátulra valókat rakta. Ehhez persze más villa kellett, de ha lúd, legyen kövér, szóval így jött létre ez az együléses, ami elég gonoszul fest, azonban az kérdéses, hogy ez a teljesítmény és az aszfalthoz illesztett hatfokozatú váltó hogyan működik ilyen abroncsokkal. A látvány viszont önmagáért beszél.