Mégpedig 20 colos Pirelli P Zero gumikon. Ha elnézzük ezt a bálnatestet, kell is a huszas kerék, hiszen csak a tengelytáv 307 centis, míg a kocsi teljes hossza 509 centiméter. Ezekhez az arányokhoz nem is illene kisebb kerék.
A 154 centiméter magas és 1,9 méteres széles karosszéria meglehetősen nagy felülettel kapaszkodna a szélbe, ezért az elődmodellhez képest majdnem 9 centivel megnyújtották, hogy a hosszú testen szépen elvezethessék a légörvényeket. Lett is eredménye a ravaszkodásnak, hiszen a légellenállási együttható 0,25-re csökkent az előd 0,27-es értékéhez képest.
Hogy kellőképpen értékelni tudjuk a szélcsatorna-mérnökök és a dizájnerek munkáját, tegyük hozzá, hogy a VW Transporter III légellenállási együtthatója még 0,42 volt, és nemrégiben az is nagy szónak számított, ha egy személyautóé 0,30-ra csökkent.
A kocsit egyébként két literes, 258 lovas TwinPower Turbo motor hajtja, amelynek 400 newtonméteres forgatónyomatéka révén 6,3 másodperc alatt gyorsul százra a fehér bálna.