A Toyotának szörnyű élmény lehetett, hogy idén sem sikerült megnyernie Le Mans-t, pedig három versenyautóval próbálkoztak, hogy még véletlenül se ismétlődhessen meg a tavalyi fiaskó, amikor az utolsó előtti körben bukták el a győzelmet.
A 85. Le Mans 24 órás versenyt, a 2017-es FIA hosszútávú világbajnokság (WEC) harmadik futamát sorozatban harmadszor a Porsche nyerte Michelin abroncson, a második helyet a Jackie Chan DC Racing szerezte meg.
Végül a királykategória, az LMP1 hat indulója közül csak kettő érkezett a célba, ugyanakkor lehetetlen lett volna megjósolni az LMP2 osztály győztesét, amelyben a mezőny több mint fele esélyes volt a diadalra. A végső kategóriagyőztes, az abszolút második helyezett Jackie Chan DC Racing 38-as rajtszámú autója, mindvégig az első hat között volt.
Az LMP2 osztály első 10 helyezettje mind Dunlop abroncsokat választott.
Az LM GTE osztályban a szintén Dunlop abroncsokon száguldó két Aston Martin Vantage váltogatta egymást az élen, ám a 98-as rajtszámú Aston Martin, ami megállíthatatlannak tűnt, egyszer csak leugrott az aszfaltról, mert felrobbant a jobb első gumiabroncs, és szétvitte az autó elejét.