Nagy az öröm az Alfa Romeo háza táján, mivel a Giulia Quadrifoglio rekordot döntött a Nürburgringen. A Goodyear pedig arra büszke, hogy a Giulia család számára kétfajta abroncsát is kiválasztotta a gyár.
A lóherével díszített, automata váltós Quadrifoglio 7 perc 32 alatt karcolt körbe a Nürburgring Nordschleife 24 kilométerén, és ezzel nemcsak a leggyorsabb négyajtós szedán lett, de két külön eredményt is elért. Egyrészt 7 másodpercet lenyesett a kéziváltós testvére idejéből, másrészt – most figyeljünk – odadobta a kesztyűt a Porschénak. A Panamera Turbo ugyanis nemrégiben 7 perc 38 másodpercig szöszmötölt a zöld pokolnak is nevezett pályán.
A Giulia csúcskivitele, a tavaly szeptemberben, a frankfurti szalonon bemutatott Quadrifoglio annak köszönheti a sikert, hogy az 510 lóerős 2.9 V6 Bi-Turbo benzinmotor olyan kocsiban muzsikál, ami az ultra csekély tömegű anyagok (alumínium, alumínium kompozitok és szénszálas műanyag) bőséges alkalmazása révén a legkiválóbb tömeg/teljesítmény aránnyal büszkélkedhet. A Quadrifoglio kivitelben kevesebb mint 3 kilogramm jut egy lóerőre.
A siker után jött a hír, hogy a Giulia modellekhez a Goodyear új Eagle F1 Asymmetric 3, valamint az EfficientGrip Performance gumiabroncsait választotta az autógyár. Az Eagle F1 Asymmetric 3 ultra nagy teljesítményű nyári gumiabroncsokat az erős kocsik alá fejlesztették ki, és a gyári specifikációknak megfelelően egyforma (225/45 R18 91 Y), illetve vegyes (225/45 R18 91 Y elöl és 255/40 R18 95Y hátul) összeállításban szerelhetők fel. Mindkét méret a Goodyear RunOnFlat technológiájával, azaz megerősített oldalfalakkal készül, ami révén akár 80 kilométert is meg lehet tenni a teljes abroncsnyomás elvesztése esetén is.
A Goodyear üzemanyag-takarékosságot elősegítő EfficientGrip Performance abroncsait 205/60 R16 92W méretben szállítják az Alfa Romeónak.