„A luxus ne ordítson, elég, ha suttog” – ez volt a Cadillac Escala tanulmányautó tervezőinek véleménye, amikor a General Motors tervezőközpontjában finomították a kocsi összes vonalát. Az biztos, hogy nagyot dobtak a tervezők az autóval, és nagyot dobott a Michelin is, hogy a menetszélbe simuló vonalakhoz méltó abroncsot hozzon létre.
A kerekek és abroncsok a karosszériával azonos figyelmet kaptak, és a két világcég együtt dolgozott a 20 hüvelykes kerekek valamint az egyedi mintázatú abroncs létrehozásán.
A kerekek tetején egy mart alumínium darab kapott helyet, amely lehetővé teszi, hogy a küllők elérjék a középső részt és elrejtsék a kerékanyákat. Az alkatrészeket és a kerekeket szintén a GM Design Center munkatársai – Frank Wu és Aaron Riggs – tervezték és finomították.
A Cadillac 2007 óta nagy igyekezettel törekszik arra, hogy visszaszerezze egykori pozícióját az amerikai luxusautó-piacon, és világszerte növelje eladásait.