A Nürburgring 24 órás verseny talán nem olyan híres, mint a Le Mans-i futam, azonban az a csapat, amely itt megállja a helyét, elmondhatja: elért valamit. A Ring északi hurka, a Nordschleife ugyanis a világ legnehezebb pályája, nem véletlenül nevezték el zöld pokolnak
A Falken Motorsport azt követően, hogy tavaly a Porsche-kategóriában dobogós lett a Porsche 997 GT3 R kocsijával, idén nagyot lépett előre. Az új kocsi, a 911 GT3R kategóriaelső lett, összetettben pedig a kilencedik.
Az eredmény annál is inkább bravúros, mert a körülmények alaposan igénybe vették az abroncsokat, hiszen hol forrón sütött a nap, hol olyan jégesőt kapott a verseny, hogy egy időre le kellett állítani a futamot. A 24 kilométeres Nordschleifét azért nevezik zöld pokolnak, mert erdőségben fut, rövid egyenesek, gyors kanyarok és nagy szintkülönbségek teszik változatossá és nehézzé, és nem egy pilóta vesztette itt életét.
Először választott a Subaru Falken abroncsot a Nürburgring 24 órásra
„A Nürburgring továbbra is a legjobb helyszín, ahol szélsőséges körülmények között próbálhatjuk ki legújabb fejlesztéseinket, ezért jövünk ide vissza évről évre” – jelentette ki Stephan Cimbal, a Falken marketing igazgatója, rámutatva: „ugyan nem a miénk a leggyorsabb Porsche GT3, de versenyzőink, a csapat valamint az abroncsok segítségével a több mint 150 többi Porsche előtt végeztünk. Ez pedig a Falken abroncsok nélkül nem sikerülhetett volna”.
Az is a verseny érdekessége, hogy a Subaru első alkalommal választott Falken abroncsokat, és az összetettben az első húszba érkezett a csapat, ami azt bizonyítja, hogy a Falken nem csak egyfajta kocsi számára képes megbízhatóan gyors abroncsot biztosítani.
Hogy még nagyobb legyen az öröm, a nézők és mintegy 500 abroncskereskedő a Falken Drift Show izgalmait is élvezhette, amiből a mellékelt videó mutat részleteket.