Augusztus végén árverezi el ezt az 1962-es Ferrari 250 GTO modellt az RM Sotheby's aukciós ház Montereyben. Szakértők szerint a piaci értéke valahol 45 és 60 millió dollár között lehet, de végül is egy klasszikusról, sőt egy legendáról van szó, amiből összesen 36 darab készült.
Legutóbb 2000-ben cserélt gazdát, mégpedig 7 millió dollárért, úgyhogy szépen megy felfelé az ára. Ezért is javasolják a befektetési tanácsadók azoknak, akik már nem tudnak mit kezdeni a pénzükkel, hogy a befektetési portfóliójukba vegyék fel a klasszikus autókat is.
Ha végignézzük a kocsit, a „csomagtartóban” egy, az első tengelyre való Dunlop 5.00 L-15 Racing abronccsal szerelt pótkereket találunk. A hátulra való még ducibb pótkerék már nem férne be ide. A motorháztető alatt Weber porlasztókkal fűtött 12 hengeres motor várja az indulást.
Meg ne tévesszen bennünket a gyönyörű kormány: az még nem MOMO gyártmány, hiszen Gianpiero Moretti csak két évvel később, 1964-ben alapította meg a MOMO céget. Később viszont a Ferrarinak is szállított kormánykerekeket.