Igen, valamikor a tanulmányautó azért lehetett „concept car” mert olyat mutatott, amit a szögletes, lassú, és nehézkes tömeggyártmányok vásárlói csak elképzelni tudtak. Új vonalakat, dimenziókat, mert a tervezőnek megvolt a magához való esze, fantáziája, és koncepciója. Ez maga Bertone volt egyébként.
No, persze, ha elindítjuk a videót, azt látjuk, hogy két megtermett ember szorong egy szűk fekvőkabinban, az ajtó-szélvédő felnyitva, de mégis, a térdig érő négykerekű ék valahogy megragadja a zsigereinket, és főként akkor borzong a hátunk, ha meghalljuk a mindössze 132 lovas, 1,6 literes V-négyes motor hangját, amit a Fulviából emeltek át.
Ha a szívünkre tesszük a kezünket, a csupán 358 centi hosszú és 84 magas kocsi egyáltalán nem praktikus, de oly sok későbbi modell tervezője számára adott ihletet, hogy ott a helye az autósmennyország egy különtermében.