Azt követően, hogy a Porsche korábban kiválasztotta a 911 GT3-hoz a Dunlop Sport Maxx Race 2 abroncsot gyári szerelésre, most megszületett a két fél új megállapodása: az új 911 GT2 RS is ezt az abroncsot kapja a szerelőszalagon.
A döntést nagyon intenzív tesztsorozat előzte meg részben a Porsche dél-olaszországi próbapályáján, Nardóban, részben pedig a Nürburgring Nordschleifén. (Hol is másutt? Aki ismeri a Ringet, tudja, a legtöbb gumis és autós cég ott teszteli az új fejlesztéseket.)
Igaz, a megállapodásban az is szerepel, hogy a 265/35 ZR 20 és a 325/30 ZR 21 méretű abroncsok csak az utcai használatra szánt GT2 RS modellekre kerülhetnek, de ez érthető is: a pályaversenyekre másfajta köpenyek kellenek.
De ejtsünk a kocsiról is. Hát, kérem, a hathengeres twin-turbo boxermotor mindössze 3,8 literes, viszont 700 lóerős. Ekkora teljesítménnyel érthető, hogy a gyári tesztpályán elérte a 338 kilométeres végsebességet.