Az excelsior a legmagasabb minőségre utal, ha egy szálloda viseli ezt a nevet, de az sem szokatlan, hogy egy öszvér-autóra ilyen abroncsot szereljenek.
Itt van ez az 1934 Ford Roadster alapra épített kétüléses Nebraskából, ami 42 ezer dollárért eladó. Azért csak ennyi az ára, mert nem sok köze maradt az eredeti 34-es Fordhoz. Az átépítés során ugyanis arra törekedtek, hogy olyan legyen, mint egy korabeli brit roadster, és ezért sokat is dolgoztak.
A 267 centiméteres tengelytávú alváz egy 1934-es Chevrolet Pickuptól való, a karburátor Edelbrock, ami a General Motors egy 4562 köbcentis soros hathengeresébe porlasztja a benzint. A fényszórókat egy 1926 Ahrens-Fox tűzoltókocsiról vették, viszont a hátsó lámpák eredeti Fordok.
A mi szempontunkból leglényegesebb darab az a négy 7:50X16 Stahl Sport Radial (!) abroncs, ami büszkén viseli az Excelsior nevet.
A régi autók felújításakor az abroncs igen lényeges kérdés, ezért vannak kisebb gyárak, amelyek erre a réspiacra specializálódtak. Ilyen az amerikai Excelsior Tires is, amely a második világháború előtti méreteket gyártja, mégpedig igen magas minőségben, mert a megszállottak olyan kocsikkal versenyeznek, mint a képünkön látható öszvér, és nem spórolnak a gázzal.