Azzal most ne foglalkozzunk, hogy a most futó ötödik generáció az utolsó a Dodge Viperek sorában, mivel a tulajdonos, a Fiat Chrysler bezárja a gyárát. Beszéljünk inkább arról, hogy ugyan a texasi Dodge kereskedő által nürbugringi rekord-döntésre kiszemelt, már a gyárban Kumho ECSTA versenyabroncsokkal ellátott „ACR” kivitel 7 perc 03,45 másodperces idővel ugyan jelentősen javított a negyedik generációs Viper által elért 7 perc 12 másodpercnél, de a céltól még messze van a csapat.
Arra törekedtek ugyanis, hogy jobbat mennek a Lamborghini Huracán Performante valamint az elektromos aszfaltszaggató Nio EP9 pályarekordjánál. Az előbbi 6:52, az utóbbi 6:47 alatt tette meg a 20,832 kilométeres kört.
Mindenesetre a 7:03.45-ös a legjobb Viper-idő a Nürburgringen, és ne feledjük, hogy a sorozatgyártású modell utcai, Kumho Ecsta V720 abroncsán érték el, amelyekből elöl 295/25 R 19, hátul 355/30 R 19 méretű fél-slick gumikat szerelnek a kocsikra a gyárban.