Abroncsfüggők

Hol tervezték a Porsche 911 GT3 abroncsát?

2017. április 03. 08:04 - butsi77

Amikor a Porsche a Dunlopot választotta a legújabb GT3 modelljükhöz tökéletesen igazodó abroncs kifejlesztésére, két követelményt támasztottak: olyan abroncsot akartak, mely kiváló teljesítményt nyújt száraz útfelületen, a lehető leggyorsabb köridő mellett.

porsche-911-gt3-2.jpg

A GT3-hoz és a hosszú távú versenyekhez fűződő tapasztalatairól híres, és a 24 órás Le Mans-i és nürburgringi futamokon minden más gyártónál több győzelmet begyűjtő Dunlop a versenytapasztalataira támaszkodva meg tudott felelni a követelményeknek. A legjobb köridő kulcsa például a tapadás, valamint a precíz kormányzás biztosítása. dunlop_porsche_ok.jpg

A Nürburgring Nordschleifén, valamint a Porsche nardói tesztpályáján folytatott intenzív tesztet követően a Sport Maxx Race 2 elnyerte a jóváhagyást, hogy a Porsche versenypálya-orientált, és a teljesítmény iránt elkötelezett autóvezetőknek tervezett országúti kocsija, a 2018-as 911 GT3 ezzel az abronccsal futhasson ki a gyárból. Az előző GT3 modellre szerelt első generációs Sport Maxx Race abroncsok után a Dunlop most újabb speciális abroncsokat szállít a Porsche járműveihez. Igaz, a gyártó már korábban is bizonyította képességeit az eredeti 911 GT3 mellett a Cayman GT4 és a 911 GT3 RS modellekre tervezett abroncsokkal.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jogumi.blog.hu/api/trackback/id/tr8512396821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása