Az ikonikus Michelin Man, vagyis az 1894-ben bemutatkozott Bibendum megtette az első lépéseket Indiában is. A Michelin-ember ugyanis a jelképe a gumigyártó által India-szerte indított „Safety Ahead” kampánynak, ami hangsúlyozza a francia cég abbéli képességét, hogy elérhetővé tegye a biztonságosabb utazást a motorosok és a robogósok számára.
Bibendumnak azonban sok dolga lesz a szubkontinensen. Az indiai utca aszfaltja ugyanis meglehetősen szaggatott, emellett az utak nem csupán zsúfoltak, hanem kaotikusak is. Jönnek a kerékpárosok, a robogók, amelyeken két-háromgyerekes családok ülnek, az itt tuktuknak nevezett, afféle iránytaxiként használt háromkerekű ponyvatetős motoros riksák, amelyek sokszor tucatnyi embert is szállítanak, és persze jönnek az autók, buszok és a teherkocsik. De valami iszonyatosan fatalista módon: körülbelül egyszerre és minden irányból.
Mellékutcából körül sem nézve sorolnak be a forgalomba, és soha senki nem néz a visszapillantó tükörbe. Sőt, Delhiben az autósok harmada be is hajtja a tükrét, nehogy megsérüljön a nagy tolongásban.
Csak azért nem mondhatjuk, hogy teljes az anarchia, mert minden főút közepén betonkerítés húzódik, hogy legalább nagy vonalakban egy irányban közlekedjenek a járművek. Mert azért még az autópályán is előfordul, hogy szembe jön a tevefogat, vagy áthajtják a csordát a helyiek. A városokban pedig… szóval jobb, ha külföldi nem bérel autót. Ha valaki elboldogul az indiai utakon, már nem érheti meglepetés sehol a világon.