Amikor a Genfi Autószalonon bemutatták, még Michelin abroncs feszült a kerekeken. A nemzetközi sajtókonferenciához azonban már Bridgestone abroncsokat kapott az Abarth új roadstere.
A Fiattal hagyományosan jó viszonyt ápoló tuningcég a torinói 124-es roadsterből meglehetősen tüzes modellt hozott létre.
A Fiat 124 motorja csak 140 lovas, ezt pörgették fel 170-re, no meg a forgatónyomaték is 240-ről 250 newtonméterre emelkedett az Abarth szakemberei keze nyomán. Nem is csoda, hogy a kis ékszerdoboz 6,8 másodperc alatt éri el a százas tempót, végsebessége pedig 232 kilométer óránként.
Ehhez a teljesítményhez meglehetősen visszafogott szélességű, 205/45 17 Bridgestone abroncsokat használ az Abarth. De ezek a virslik is megállják a helyüket, hiszen az egész kocsi csak hatvan kilóval nyom többet egy tonnánál, úgyhogy nagy sebességű kanyarokban sem hatnak végtelen erők a futófelületre.
Annak érdekében pedig, hogy semmiképpen se pattogjon el az útról a roadster, a tuningcég a Fiat kivitelnél nagyobb átmérőjű kanyarstabilizátorokat, és egyedi rugókat, mechanikus differenciálzárat, valamint Bilstein lengéscsillapítókat épített be.