El tudta volna képzelni bárki is, hogy a Leicester City ilyen parádésan fut a célba?
A Toyo Tire & Rubber Co. brit leányvállalata, a Toyo Tire UK által 2014 óta szponzorált Leicester City Football Club, az Everton elleni 3–1-es győzelmével ünnepelte meg a hétfőn megszerzett angol bajnoki címet. A labdarúgó Premier League történetének legvalószínűtlenebb bajnoka hivatalosan is trónra került, a trófeát Wes Morgan csapatkapitány vehette át.
Ezt a meglepetést és örömet tükrözi a Toyo Tire „Meglepni a világot” című videója, amiből csak úgy dől a gól- és mindenféle egyéb öröm. Nem is csoda, hiszen győzni mindenképpen jó érzés, és az sem mellékes, hogy a gumigyártó elégedett lehet: jó szemmel választották ki a támogatandó klubcsapatot, amely aztán fényesen igazolta, hogy megérdemelte a bizalmat.
Az pedig még külön örömet okozhat a japán cégnek, hogy egy honfitársuk, Shinji Okazaki is tagja a diadalmas csapatnak.
Milyen érdekes, ugyanakkor, hogy a Toyo Tire jelmondata a „driven to perform”, vagyis „teljesítményre hajtva”, és ugyanezt a teljesítmény iránti elkötelezettséget látta meg a cég Leicester futballcsapatában, aminek az eredménye a szponzori szerződés lett.