A Volvo és a kombi évtizedek óta összetartozó fogalmak. A Volvo kombik már a hetvenes években olyan stílust képviseltek, ami révén nem a gázszerelők hibaelhárító kocsijának, hanem egy sportos család utazójárművének tűntek a szemlélős számára.
A kocsi Budapesten is bemutatkozott, és a márkaképviselet szalonjában 245/35 ZR20-as Michelin Pilot Super Sport abroncsot láttunk a könnyűfém kerekeken.
Miután a Volvo Cars az iparágban elsőként jelentette be, hogy 2019-től minden újonnan bevezetett modellnek villanymotoros változata is lesz, az új V60 ez év őszétől két Plug-in Hybrid technológiával dolgozó hajtáslánccal lesz rendelhető: az új T6 Twin Engine AWD, illetve a T8 Twin Engine AWD változatokkal szerelt modellek 340, illetve 390 lóerős összteljesítményre képesek.
A hagyományos hajtáslánccal szerelt benzines modellekből T5, illetve T6 változat lesz elérhető, míg azok, akik a dízel változatokat helyezik előnybe, a D3 és a D4 motorok közül választhatnak.
Az új V60-as modell ugyanúgy a Volvo Cars saját fejlesztésű méretezhető padlólemezére (SPA) épül, mint az új XC60, illetve a kínálat csúcsát jelentő 90-es modellcsalád három modellje, amelyek hozzásegítették a vállalatot a valaha volt legsikeresebb üzleti éveihez.
A 2017-es naptári évben a márka globális eladásai rekord értéket értek el; az 571 577 darab értékesített gépkocsi 7 százalékkal haladja meg a 2016-os év forgalmát. Így a cég üzemi eredménye a tavaly előtti 11,014 milliárd svéd koronáról 14,061 milliárdra emelkedett.