Már most szólunk, hogy az új Supra 2019. február 16-án mutatkozik be a daytonai pályán. Az ikonikus sportautó 2019-től ismét megméretteti magát a NASCAR egyik legkeményebb versenyszériájában, a NASCAR Xfinity versenysorozatban (NXS). Ami az abroncsfüggők számára különösen érdekes lehet, az a ballonos Goodyear Eagle gumiszett, ami láthatóan mérföldekre van a ma divatos, egyre peresebb, vagyis alacsony oldalfalú abroncsoktól.
A Toyota két leányvállalata segítségével készítette fel a Suprát NASCAR-ra: az egyik a kaliforniai Costa Mesa székhelyű TRD-USA. (Toyota Racing Development), a másik pedig a szintén kaliforniai Newport Beachen található Calty Design Research Inc. (Calty). A NASCAR részvételhez a TRD és a Calty úgy szabta át a Suprát, hogy megfeleljen a NASCAR NXS szabályainak. A két csapat egy korábbi együttműködés eredményeképpen hatalmas közös tudást halmozott fel, amikor a 2017-es Monster Energy NASCAR Cup Series bajnokságban egy 2018-as Toyota Camry-t versenyeztettek a bajnoki címért.
A Toyota 2007 óta indítja a Camryt az NSX bajnokságban. Négy gyártói és két versenyzői bajnoki címet gyűjtöttek be, 142 versenygyőzelemmel. A 2019-es szezon lesz az első olyan év, amikor különböző típusú autókat versenyeztetnek a NASCAR nemzeti versenysorozatban.
A Camry a Monster Energy NASCAR Cup Seriesben (MENCS) a Supra az NXS-ben, a Tundra pedig a NASCAR Camping World Truck Seriesben (NCWTS) áll majd rajthoz. A Supra korábban Észak- és Dél-Amerikában, valamint Japánban is versenyzett. Domináns résztvevője volt a Super GT versenyeknek, és indult a 80-as évek IMSA Camel GT Series bajnokságában, a 90-es években pedig kétszer is rajthoz állt a Le Mans-i 24 órás versenyen.