Abroncsfüggők

A Falken és a G-Klasse

2018. július 23. 07:01 - butsi77

A Mercedes nagyon beletalált 1979-ben a G-osztályba. Eredetileg harckocsizó hadosztály parancsnoki autójának tervezték, ezért alapból három differenciálzár van a kaszni alatt.

falken_mercedes_g_v.jpg

Civil változataiba előbb a vadászok, mezőgazdászok szerettek bele, aztán jöttek a luxuskivitelek. A múlt század végén Fenyő János, a Rózsadomb alján lelőtt médiavállalkozó is vett egy V-nyolcast, ami annak idején 135 ezer márkába került. És a modell legújabb generációja Falken abroncsokon gördül ki a gyárból.

A legújabb generációs G-osztály világpremierje januárban volt a detroiti szalonon, és 265/60 R18 méretű Falken Wildpeak A/T 3WA, vagy AS210A gumikkal látják el a szerelősoron.

falken_wildpeak_at3wa.jpg

A Wildpeak A/T 3WA tulajdonképpen olyan nyári abroncs, ami aszfalton, nagy sebességnél is éppolyan megbízható, mint laza talajú földutakon, ahol ugyanakkor a tartósság is kiemelt szempont.

Az egész évben használható, négy évszakos AS210A elsősorban közútra való. Az M + S címkéjével és a hópehely szimbólummal megjelölt a gumiabroncs télen is használható havas és jeges körülmények között.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jogumi.blog.hu/api/trackback/id/tr314123013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása