Emlékszünk még arra a LaFerrarira, amely 2015 októberében a Váci úton – derékszögben, jobbra – nekicsapódott három parkoló autónak.
A vezető arra hivatkozott, hogy a közeli szervizből indult, és a gumik még nem melegedtek be. Valójában egészen más történhetett, olyasmi, mint a Kínai Csöcsiang tartományban készült mellékelt videónkon: ki volt kapcsolva a kipörgésgátló. A hibrid LaFerrari benzin- és villanymotorjának összteljesítménye 963 lóerő, a kínai Ferrari 458 pedig 570 lovas. És a hölgyvezető éppen arról beszél a felvételen, hogy először vezet Ferrarit. Talán örömében rúgott egyet a gázpedálon, ami az esőben nem volt éppen nagy ötlet.
Ekkora teljesítmények mellett nem érdemes olyan butasággal jönni, hogy még nem volt meleg a gumi, mert ezeket az autókat – kipörgésgátló nélkül – úgy kell vezetni, mintha sík jégen mennénk. Ésszel.