A hetvenedik évébe lépett Porsche hatalmas kiállítást nyitott a Los Angeles-i Petersen Automotive Museumban, ahol több mint ötven ritkaságot mutatnak be az amerikai közönségnek. Ennél nagyobb gyűjtemény csak Stuttgartban, a gyár múzeumában látható.
A weben zuhognak a képek a megnyitóról, és az teljesen rendben van, hogy a 918 Spyder Hybrid kerekein Michelin Pilot Sport Cup 2 abroncsok feszülnek, de az már nemigen, hogy az eseményről tudósító amerikai portál fotói közt szerepel egy olyan is, amelyen az 1973-as 911 RS alatt 235/65-ös Pirelli Cinturato P7 gumikat látunk. Ejnye már! Biztos összezavarodott a tér-idő kontinuum – ahogy azt a Vissza a jövőbe doktor Brownja annyiszor hangoztatta…
Az viszont mai szemmel különösen érdekes, hogy milyen keskeny – ráadásul diagonál! – virslik szerénykednek az 1955-ből származó Porsche Continental Cabriolet, vagy az 1964-ben készült Porsche 901 coupé kis átmérőjű kerekein. Pedig ezek az autók a maguk idejében a kiemelkedő teljesítményükről voltak ismertek. Azóta azonban nagyot lépett előre az autó- és a gumiabroncs tervezés. Tegyük hozzá: szerencsénkre.