Az ember már csak olyan, ha feltalál valami járművet, azzal rögtön versenyezni kezd, attól függetlenül, hogy alkalmas-e a versenyre, vagy sem.
Mai ember beülni sem merne Marcel Renault 5,4 literes, négyhengeres kocsijába, nemhogy nekivágni a Párizs-Bécs versenynek, amit Marcel meg is nyert 1902-ben.
Az embereket azóta is fogva tartja a versenyláz. Például az 1970-es London-Mexico rallyn elindult egy Rolls Royce Silver Shadow is. A tulaj csak annyi változtatást csinált, hogy a tetőre vezette a kipufogót, és előre felcsavarozott egy bozótrácsot. (A versenyt egyébként egy rally-Ford Escort nyerte…)
Szóval az egyénieskedésnek nincs határa. Itt van ez a Bentley Continental GT, amit gyökeresen átalakítottak. A hatliteres W12-es motor 265/65 R17-es abroncsokat hajt meg. Egy ilyen került a hátsó ablak fölé is, a két oldalán pedig egy-egy húszliteres benzinkanna kapott helyet.
Szép, ugye?