Már meg lehet rendelni a 2018-as Harley-Davidson XL1200 CX Roadstert, amit a nagymúltú gyár a Dunlop legújabb fejlesztésű GT502 abroncsaira bízott.
Az előre 120/70R19, hátulra 150/70R18 méretben gyártott, GT502 legfőbb jellemzője a minden tekintetben megújult radiál konstrukció. Az abroncsot úgy alakítottak ki, hogy megfeleljen a dinamikus felfüggesztéssel és továbbfejlesztett fékezési elemekkel felszerelt Roadster modell sportosabb jellegének.
Vagyis annak, hogy a gazdája néha úgy húzza a gázt, mint a barom, és azt kanyarban, fékezéskor egyaránt kezelnie kell az abroncsnak. A léghűtéses V-kettes Evolution blokk ugyanis 96 newtonméteres nyomatéközönt zúdít a kerekekre négyezres percenkénti fordulatszámnál.
A Dunlop és a Harley-Davidson kooperációja egészen 1981-ig nyúlik vissza, amikor is a Dunlopot választottak a H-D Sportster eredeti abroncsgyártójának. Két évvel később már a Dunlop volt a Harley-Davidson FL típusjelzésű motorjainak kizárólagos szállítója. Az azóta eltelt időszakban a Harley-Davidson több ikonikus modelljének is a Dunlop fejlesztett ki speciális abroncsokat. Ilyen például a Dunlop American Elite.
Az American Elite fokozott futásteljesítménye – és így hosszú kalandtúrákra való alkalmassága – miatt vált a Harley-Davidson motorosok egyik kedvencévé. E nagyfokú tartósság elérését a Dunlop MT Multi-Tread hátsóabroncs-keveréke is elősegíti, mely az abroncs közepében kopásálló, míg az abroncsvállakon fokozza az oldalirányú tapadást, így segítve a manőverezést.