Abroncsfüggők

Egy autó, ami nincs is  

2016. június 17. 09:04 - butsi77

 

Mit keres a Skoda logó egy ilyen felni közepén? Mert az Octavia RS is rendelhető 18 hüvelykes kerékkel, de az a kocsi ehhez képest egy konszolidált kispolgár. Ne találgassunk. A 225/35 ZR 18 Pirelli P Zero Nero olyan kocsi alatt feszül, amilyen nincs is. Vagyis csak egy példányban.

atero.jpg

A képünkön látható Skoda Atero nem tanulmánymodell, hanem a Skoda szakképző iskolájának tanulói hozták össze nagyjából 1700 óra munkával. A 26 diák az elmúlt év végén vágott bele a 4,3 méter hosszú kétajtós kompakt kupé építésébe. Nehéz elképzelni, hogy a kiindulási alap a Rapid Spaceback volt, de a B-oszlopok hátrébb kerültek, a C-oszlopok hegyesebb szögben dőlnek.

Ami bennünket leginkább érdekel, a 18 hüvelykes „Turini” könnyűfém keréktárcsák eredetileg az Octavia tartozékai, de most fekete színben, piros karimával találkozhatunk velük. Az első kerekek mögött belső szellőzésű féktárcsák láthatók.

atero1_vezeto.jpg

Hétfokozatú DSG váltó kapcsolódik az 1,4 literes, 125 lovas TSI motorhoz, ami ugyan jól hangzik, de ehhez a teljesítményhez talán túlzás a 225/35-ös abroncs. De hát a látvány volt az alkotók számára a legfontosabb, ezért kapott fekete metálfényezést a kupé, amelynek belső terében a vörös világítás teremt különleges atmoszférát. No meg az, hogy a 1800 wattos audio erősítőhöz 14 hangszóró csatlakozik, amelyek közül a legnagyobb, a csomagtérbe rakott mélysugárzó 400 watt teljesítményű. Jól szólhat.

Szólj hozzá!
Címkék: pirelli skoda

A bejegyzés trackback címe:

https://jogumi.blog.hu/api/trackback/id/tr648816236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása