Abroncsfüggők

Droog Triumph és a Michelin terepgumik

2018. november 02. 09:56 - butsi77

Az USA nyugati partvidékén, Washington államban van egy custom bike műhely, a Droog Moto, ami arról ismert, hogy az általuk kiválasztott alapmotorokból ilyen zord bringákat faragnak.

custom-triumph-daytona-675-5_m.jpg

Erről a munkájukról se sokan mondanák meg, hogy eredetileg egy áramvonal idomokkal szépen ellátott Triumph Daytona 675 volt. Max Droog, a műhely tulaja azért választotta ki, mert beleszeretett a 12 500-nál 14 lóerőt leadó brit háromhengeresbe, a 12 szelepbe, az elektronikus multipoint benzin-befecskendezésbe, no meg abba, hogy a bringa száraz súlya csupán 165 kiló.

custom-triumph-daytona-675-9_m.jpg

Szóval Max lehántott róla minden nélkülözhetőt, felrakta a Droog Moto tankját, és – hogy még meghökkentőbb legyen a scrambler – Michelin Anakee Wild terepabroncsok közül előre is a hátulra valókat rakta. Ehhez persze más villa kellett, de ha lúd, legyen kövér, szóval így jött létre ez az együléses, ami elég gonoszul fest, azonban az kérdéses, hogy ez a teljesítmény és az aszfalthoz illesztett hatfokozatú váltó hogyan működik ilyen abroncsokkal. A látvány viszont önmagáért beszél.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jogumi.blog.hu/api/trackback/id/tr8214333495

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.