Abroncsfüggők

Goodyear és Pirelli abroncsokon száguld az idei „bandita” Trans Am

2016. április 21. 10:10 - butsi77

Lassan négy évtizede, hogy világhírűvé tették a Pontiac 1977-es Firebird Trans Am modelljét a Smokey és a Bandita című filmek, ám a klasszikus kocsi azóta sem ment feledésbe.

A múlt hónapban a New York-i autószalonon jelentette be a floridai székhelyű Trans Am Worldwide (TAW) nevű cég – amely kisipari módszerekkel azóta is a gyártja a Firebird Trans Am legkülönfélébb változatait –, hogy kihoz egy mindössze 77 darabból álló limitált szériát. 

banditpzero.jpg

Igaz, a General Motors már régen megszüntette a Pontiac márkát, így az idei modell csak külső jegyeiben emlékeztet a négy évtizedes elődjére. A fekete-arany, targa tetős, korhű ülésekkel ellátott „Bandit Edition” a Chevrolet Camaro alapjaira épül. A legolcsóbb kivitelben található Camaro SS motorját feltöltővel látja el a TAW, így a teljesítmény 600 lóerőre emelkedett. Akinek ez nem elég, ott az opciós listán a General Motors szintén superchargerrel feldobott 3 literes LSX motorja, ami a fékpadon 840 lóerővel nyűgözte le a mérnököket. 

bandit_2016-trans-am-bandit-edition-wheels_ok.jpg

Ehhez a teljesítményhez persze megfelelő abroncsok is kellenek. Az autószalonon Goodyear abroncsokkal mutatták be a „Bandit Edition” modellt, de amint másik képünkön látszik, egyes példányokat Pirelli P Zeróval szereltek fel.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jogumi.blog.hu/api/trackback/id/tr778649988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.