Akármilyen furcsa, ez a három név egyetlen járműhöz kötődik, és egyik nélkül sem ért volna el sikert a negyedmérföldes gyorsulási pályán.
Oklahoma Willy a neve ennek a gyönyörűen felújított, második generációs Transporternek. A legnagyobb érdekessége nem a kora – 1958-as gyártmány –, hanem az a gyenge kis segédmotor a platón.
A negyedmérföldes gyorsulási versenyeken a motor után a gumiabroncs a legfontosabb tényező. Ezért látunk valóságos úthengereket a hátsó, a meghajtott kerekeken. Oklahoma Willy azonban lökhajtásos, ezért olyan abroncsot választottak, aminek jó az iránytartása, és fékezéskor is lehet számítani rá.
Így tehát 185/35 R17 Nankang abroncsok segítették a furgont.
A segédmotor egyébként egy Rolls-Royce Viper 535 Turbojet repülőgép motor, ami percenként 32 liter üzemanyagot fogyaszt, viszont emellett van még egy apró hátránya. Hiába a hatalmas tolóerő, a fizika törvényei miatt lassan gyorsul, így negyed mérföldön csak 229 kilométeres sebességet ért el Willy.