Abroncsfüggők

A Yokohama kiszúrt Monteiróval

2017. május 30. 07:57 - butsi77

 „Erős rezgést éreztem az utolsó körben, ezért visszafogtam a tempót, hogy megbizonyosodjon arról, hogy nem kaptam defektet” – idézi Michelisz Norbertet a Castrol Honda WTCC csapat a twitteren. Norbert ugyanis jól tudta, miféle átok sújtotta a Német Nagydíjat.

 tiego1.jpg

Nestor Girolami és Tiago Monteiro ugyanis egyaránt defekt miatt esett ki. Képünkön látható, mit művelt az abroncs Monteiro kocsijával. Tiago ugyanis a szétesett gumival még bement a boxba és ezt dobta ki a twitterre:

@Tiagosworld18: "Flat tyre. Flat tyre. Flat tyre. I cannot believe this."

tiego2_ok.jpg

„Frusztrált vagyok, és nagyon-nagyon mérges a Yokohamára”– mondta később Monteiro az Eurosportnak. „Minden évben vannak problémák. Ez nem elfogadható ezen a szinten, dühös vagyok. Girolami elbukta a versenyt, én pedig elbukhatom itt a bajnokságot. Ez veszélyes dolog. Nem játszhatsz életekkel” – tette hozzá.

 michelisz_nur.jpg

Szerencsére Michelisz nem kapott defektet, így előbb a hetedik, majd a pole pozícióból indulva második helyen végzett a túraautó-világbajnokság (WTCC) idei negyedik versenyhétvégéjén, a szombati Német Nagydíjon.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jogumi.blog.hu/api/trackback/id/tr8612549935

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása