Nézzük csak, milyen ducin feszül a Goodyear Eagle abroncs ezen a keréken. Pedig az 1966-os Mustang Shelby GT350 bőven el van látva: tulajdonosa, aki éppen húsvét előtt hirdette meg, beletett egy 289 köbhüvelykes, vagyis 4735 köbcentis V-nyolcast a Ford kínálatából, amihez négyfokozatú automata váltót illesztett.
De az eredeti 15 hüvelykes kerék megmaradt, és ahhoz, bizony az ilyen duci abroncs illik. Manapság nemcsak a sportkocsi műhelyek, hanem egy magára valamit adó tömeggyártó is kihoz olyan modellt, ami alatt minimum 17 hüvelykes, peres abroncsok vannak, de az ókorban, 1966-ban még ez volt a módi.
Ha érdekelne valakit, a kocsiért húsvét hétfőn 80 ezer dollárt kínáltak az interneten, ami elég reális ár, hiszen az öreg klasszikusra ráférne egy fényezés. De azért elfogadnám, bár a kézifékes forduló kissé komplikált lehet, hiszen amint a képünkön is látszik, a kéziféket a bal kézzel előrehajolva lehet elérni.
A leírás szerint a Cobra motor és az egész hajtáslánc rendben van, és a belső is eléggé autentikus. A kesztyűtartón ott látható a mester, Carroll Shelby szignója is. Ha meg akarják tekinteni, keressék itt: Escondido, California. Ott lakott J.J. Cale is, akinek olyan számait vitte világsikerre Eric Clapton, mint az After Midnight, vagy a Cocaine, és akivel együtt készítette Clapton a The Road to Escondido albumot.